sâmbătă, 30 ianuarie 2010

certuri..

Aveam de gand sa scriu despre certuri conjugale dar am ajuns sa ma cert cu mine insumi si am renuntat la acest subiect pentru ca trebuie sa mai 'clocesc' pe el
Tocmai am vorbit cu Andrei (fratele meu) mare pescar ..
Stiu, nu prea semanam, poate pentru ca suntem frati de mama, dar orice ar fi tot frati suntem
Acum vreo doua luni a prins aceasta capodopera de stiuca, ce cantarea 13kg si din care astazi se gateste ultima bucata
Nu sunt pescar, nu mi-a placut, dar uitandu-ma la pozele cu el si cu pestele ma simt mic, de parca nu am realizat nimic, in timp ce el face o mare descoperire, cea mai mare stiuca prinsa in judetul Baia Mare, un loc secetos intr`ale pestelui

Un comentariu:

  1. Emotiile ma cuprind... fiind prima ce iti comenteaza articolul...

    Cata pestele, doamne ! as trai o luna numai cu carne de peste (m-ar ajuta cu creieru, cica daca mananci carne de peste iti creste inteligenta, dar nu stiu daca e adevarat, am vazut pe discovery cv la "the mithbusters" dar am adormit pana la final, deci nu stiu daca merge treaba asta sau nu... plus k as scapa de cateva kilograme :D )

    ceea ce zici tu ca sunt certuri.. nu le considera asa.. ci doar "nepotriviri de caracter" sau "contraziceri"

    RăspundețiȘtergere