vineri, 29 ianuarie 2010

de ce blog?

aveam in gand de mult timp sa fac asta
nu vreau sa ma numesc blogger, poate doar daca as ajunge in top 100 bloguri citite de oameni, iar in acest caz o sa imi cumpar un domeniu privat, pe numele meu, cu acte pe el..sau poate nu:D
imi propun sa scriu zilnic si sa te atrag pe tine prin ceea ce scriu
am de gand sa postez ce e in mintea mea, sa scriu ce am facut/vazut eu astazi interesant, poate am sa ma exprim si pentru anumite persoane, sa spun ceea ce nu le-am spus in fata (si deja as face chestia aceasta numai persoana in cauza inca nu ma citeste)
vreau ca tu, o data cand te plictisesti maxim in casa, pe laptop, sa`ti spui in gand "ia sa vedem ce a mai scris astazi ala" , iar in momentul in care tu faci asta, am sa-ti multumesc ^:)^
deci de astazi, da veste in tara, mihai are blog:))

2 comentarii: