sâmbătă, 20 martie 2010

Aaa... CLATITE

Nu ma pricep..asa ca am inceput cu un telefon la Nicole pentru o reteta...:
-faina 10 linguri
-1 ou intreg
-1 lg zahar (lingura)
-1 varf sare (varf de cutit)
-1 plic zahar vanilat
-lapte (dupa ochi)
-apa (dupa ochi)
-esenta vanilie (dupa ochi)
MIX IT!!!Asa suna reteta initiala...si'am luat un bol, pun ingredientele...amestec...pun apa...mai pun lapte...mai pun apa si deja e prea subtire. Mai punem faina, mai amestecam...e prea galben dar hai sa testam
Luam cu cauc-ul (cik asa se spune la polonic) si punem in tigaia adusa de acasa (eram in deplasare).Cauc'u era prea mic asa ca am luat unul mai mare...iese cam groasa deci am mai pus lapte...siiii...MERGE CHIAR SA O INTOARCEM DIN TIGAIE
Deliciuoase, excelente, cu dulceata de capsuni:X

5 comentarii:

  1. delicious =p~

    :x'

    u + me = the best clatite :))

    RăspundețiȘtergere
  2. deja ma seci cu clatitele astea :-w

    si eu am fkt mere in caramel!


    Delicioase !!! >:P

    RăspundețiȘtergere
  3. tuu julsix :-W ia vezi..

    no te metas con mi clatita :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vezi ce clatite fac eu :X tot felu de combinatii...umpluturi :X crek ar treb sa dam un concurs...oricum te iau..dar imi place competitia :))

    RăspundețiȘtergere