miercuri, 3 martie 2010

Parerea mea'

"cred ca exista o masinarie sau o persoana care poate controla cutremurele"
Da, este parerea unui amic de-al meu, poti sa razi de el, iti dau voie, el nu se supara.
Cum poti frate sa spui ca cineva controleaza cutremurele? Si eu mai debitez tampenii din lucruri simple, dar ce spui tu e imposibil...si daca ar fi posibil, ce dracu are persoana aia cu Haiti? Daca americanii au telecomanda cutremurului nu s-ar gzudui zilnic Rusia? Cine sa fie dujmanul locurilor precum Haiti si cine vrea neaparat sa se miste placile tectonice?
Si pentru ca eram mai multi la bere si am dat-o in glume, am tras si concluzia... telecomanda este defapt un copac cu radacini infipte adanc in tot globul si cand cineva scutura serios o creanga undeva in lume se produce un seism
ps.. daca vrei sa chemi chelnerita sa iti mai aduca o bere, rupi o frunza sau tragi de o crenguta:))
pps.. nu mai rupeti copacii:)))
ppps.. in 2012 e sfarsitul lumii pentru ca vine moromete sa taie salcamul=)))))

2 comentarii:

  1. "Glumetii se dovedesc adesea profeti ! " (Shakespeare)

    - Andrei a lui pricop , cu siguranta stie :))

    RăspundețiȘtergere