joi, 1 aprilie 2010

Vine iepurila

De la inceput tin sa spun ca nu imi place carnea de miel asa ca masa de paste nu are tangente cu mine...
Mersul la biserica si inconjuratul e doar o traditie in zia de astazi. Prea putini se mai spovedesc, nimeni nu mai tine post si luarea pastilor e doar asa. SArbatoarea tine sa se sfarseasca fiindca e doar religioasa, nu se colinda, nu se dau cadouri, nu are un erou gen Mos Craciun si nici o culoare. Preotul imi cere bani pentru impartasire si se uita urat daca am injurat,scuipat,furat,futut si alte pacate, dar daca te uiti bine la el are un trecut tumultos, poate chiar e gay:| ca la enoriase sigur se da.
In alta ordine de idei azi ploua, ieri a plouat si se pare ca o tine tot asa....si am dat de o melodie care merge perfect asa ca am sa adorm cu ea

Asculta mai multe audio Muzica

4 comentarii:

  1. .. da-mi mesaj .

    si ascultam si noi cum ploua..

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau dar nu stau sub ploaie cu anonime...

    RăspundețiȘtergere
  3. cine spunea sa stam sub ploaie. daca asculti melodia spune k ne convine k ploua.k stam imbrattisati aksa.


    p.s mesaj tot ai dat :))

    durule

    RăspundețiȘtergere
  4. Ploua intr-una de trei zile incoace
    Stau inchis in casa ,stau cu tine in brate
    Ascultam furtuna care nu mai tace
    Ne iubim intr-una ca n-avem ce face
    N-avem ce sa vedem la televizor
    Mai bine facem noi un film in dormitor
    Pun pariu ca- o sa ne placa
    Daca nu mai incercam o data

    Si ce daca ploua noua ne convine
    Sa ploua noua nopti si noua zile
    Noua noua ne convine

    RăspundețiȘtergere