sâmbătă, 1 octombrie 2011

trip


Imi plac oamenii cu idei si ii admir pe cei care ajung sa le si puna in practica. Si cand vine vorba despre muzica e foarte greu sa faci legatura intre doua albume. Sigur nu ai auzit de el, poate doar daca ti-am povestit eu despre el, dar omu asta e 'scapat de sub control', acum face 'rapcapitulare' cu noi si in 16 octombrie ne da 'lucrare de control'. Si nu e ceva profesor la scoala, dar din versuri te baga in boala, el e DOCtoru, el te si repara :)
Si acum o intrebare pentru voi: 
Vineri party la timisoara
Sambata plec la budapesta unde o sa petrec pana duminica (concert Plastikman/richie hawtin)
Duminica la 10 sa plec spre deva, unde imi las masina la vopsit si imi contunui drumul spre bucuresti unde la 10 seara dau 'Lucrare de control' cu Doc
Luni ora 00-00 sa plec spre timisoara unde voi avea scoala de la 9 dimineata pana la 8 seara....
Credeti ca e posibil ?

Un comentariu:

  1. Sa tot ai parte de astfel de weekend-uri. N-ai cum sa ratezi nici o seara. O sa fie prea tare. Sa te vad daca vi la Bucuresti duminica cu mine...

    RăspundețiȘtergere