duminică, 22 ianuarie 2012

Hristov, Alexandrina Hristov

Inca de la inceput tin sa precizez ca pe cat de bine se aud melodiile ei din studio, live e fenomenala. Poate nu stiti despre ea prea mult, nici eu nu ii cunosteam pana acum varsta care sincer nu o arata deloc si pe care nu o divulg, e moldoveanca de la Chisinau si pe langa muzica ii place sa picteze si sa fotografieze.
Cu un sharm aparte, o voce pe cat de melodioasa, pe atat de copilaroasa si soptita de uneori auzi ca vorbeste dar nu intelegi ce iti sopteste. Asta e felul ei de a fi, naturala, cu putin accent de moldoveanca si un chip care ii ascunde varsta. E unul din acei artisti care urca pe scena ca sa incalzeasca suflete, nu doar pentru bani, iti multumeste dupa fiecare melodie si face glumite de bun gust, astea pe langa faptul ca zambeste mereu.
Canta in romana, franceza si rusa, in ritmuri de jazz, soul, funk, electropop. Are melodii pe coloana sonara a mai multor filme si aseara am aflat ca lucreaza la un nou album aici in Timisoara, locul ei de inspiratie, caci tot aici a compus si primul ei album Omul de lut.
Am stat 3 ore in picioare sa o ascult, de cand am ajuns mi-a placut mult atmosfera, are un public larg, dar aseara erau majoritatea persoanelor intre 30 si 40 de ani, eu ma simteam cel mai mic de acolo. Nici macar nu stiu ce melodie sa spun ca mi-a placut cel mai mult pentru ca toate sunt excelente...

3 comentarii:

  1. Are si o fetita..ai uitat sa mentionezi:D

    RăspundețiȘtergere
  2. da, am auzit de barfele cum ca ar avea un copil, dar nu am inteles exact daca e adevarat. Iar eu cum nu ma numesc cancan..am evitat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=6TDR2MtoZBc Asta-i cea mai frumoasa melodie :) minunata Alexandrina, ma bucur pe o parte ca are un public larg dar in acelasi timp un public chill, citit, si care gusta muzica, sunt foarte putini romanii care au auzit de Alexandrina....sa speram ca publicul ei va ramane la fel! A.

    RăspundețiȘtergere