duminică, 9 septembrie 2012

Vine o zi..

Poate ca pacatuiesc, asa mi-a spus mama. Tata a iesit din camera spunand ca nu vrea sa stea la o astfel de discutie... caci inconjurat de unele evenimente nefericite din viata am tinut sa precizez cum mi-as vedea moartea si inmormantarea.
De ce nu? ai dreptul sa iti serbezi ziua cum doresti, sa iti cumperi ce mancare doresti, sa stai in ce casa vrei tu si sa te imbraci cum  iti vine pe plac. De ce nu pot face si asta cum vreau eu?
Stiu ca e un eveniment trist, tocmai de aceea nu vreau ca lumea sa planga, vreau ca toti cei care imi vor fi alaturi sa zambeasca si sa se gandeasca la momentele frumoase in care ne-am intersectat ori la ce am facut impreuna, sa isi aminteasca ultimul sfat primit de la mine si poate sa invete ceva diin greseala mea. Nu vreau ca la priveghi persoanele dragi sa fie nevoite sa povesteasca orice tragica intamplare de-a mea, sa trebuiasca sa ascunda unele detalii ori sa fie atatea povesti cati povestitori sunt. Vreau ca la priveghi, la intrarea in capela sa fie pusa o poveste oficiala. Nu vreau coroane! Te rog mult, nu imi plac, pentru unii sunt o cheltuiala in plus, iar pentru altii o munca de a le cara dupa mine. Vreau sa fie una singura a familiei si cand vine vorba de familia, daca o va duce greu in lipsa mea, ajuta si tu cum poti, cum probabil te-am ajutat si eu pe tine cand ai avut nevoie. Nu stiu daca am alte doleante, dar daca mai gasesc o sa va spun.
Si daca tot vorbim de aceasta chestie tragica si neasteptata, imi vin in minte moduri prin care prin care se ajunge aici. Caci m-am gandit si la sinucidere, dar nu prea gasesc motive pentru care as face-o. Vreau doar sa imi sfarsiti suferinta daca sufar de vreo boala mentala grava care ma transforma intr-un animal ori o leguma, daca din motive de sanatate medicii trebuie sa ma cioparteasca. Mai bine ia ce a mai ramas bun din mine si doneaza la persoane ce mai pot fi salvate.
Nu e scrisoare de adio, dar ma gandesc acum la persoanele care din diferite motive nu mai sunt alaturi de noi. Ma intristeaza moartea si ma face rece, condamn moartea nu evenimentele care duc la ea.
ps acum nu sunt tare religios, cine stie cum voi fi atunci.. cel putin pe moment va rog sa ii spuneti preotului sa faca o slujba scurta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu