sâmbătă, 13 octombrie 2012

They can!

     Toate persoanele de culoare pot sa fie vedete! Serios acum, ai vazut vre-un negru din showbizz sa nu ai aibe succes? Exista negresa care a vrut sa se exprime si nu a reusit? Eu nu am auzit asa ceva, cel putin nu in rasa aceea: negru, fosrte inalt, probabil cat dulapul.
     Nu am vazut tatuaje care sa nu stea bine pe o piele neagra, ba chiar arata demential din punctul meu de vedere. Toti stiu sa danseze, pe orice gen de muzica si in orice circumstante s-ar afla. Au niste gesturi greu de imitat, o mimica perfecta, probabil daca ai separa actorii in rase, ei ai fi cea mai buna natie de actori.
     Poate nu sunt matematicieni, ori astronauti, ori magicieni, dar nu exista negru care sa nu stie sa cante! Au o voce dementiala! Toti! Cu gura aia imensa de urangutan si cu mainile alea de cimpanzeu te sperie figura, d'apai vocea?!
     Imi e ciuda ca nu sunt negru, mulatru sau cum vrei sa ii numesti, macar pentru mitul acela legat de marime... nu ca as fi primit vreo data reclamatii:))).
     Mi-a placut filmul 'white man can jump' caci da! si la baschet sunt cei mai buni.
     Ce natie ai mai vazut tu sa arate bine in maieu mulat sau haine atarnate de gard? :))
     Sa nu dau exemle, spun doar ca Michael Jackson a fost negru de origine!

ps acum au si presedinte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu