joi, 21 martie 2013

Muieri...

Trebuie sa suferi pentru a scrie,
Asta stiu inca din copilarie,
Acum in sesiune, de asta-mi arde mie,
Mai toarna un vin si rima o sa vie.

De cand eram mic si stateam la bunica,
De fete tot timpul stiam ce-i frica,
Bunica s-a dus, saraca bunica,
Frica a ramas, al dracu frica!

Cand Oana a Pantii a trezit tot satu,
Caci Mihai neinfricatu,
Trantind-o pe jos,
Oana a cazut in...ceva rusinos.

Nestiind cat de dureros e,
M-am incurcat cu mai multe fete,
Apoi vazand cat de frumos e,
S-am avut mai multe iubite.

Amintiri frumoase, multe dispute,
O gramada de alte femei futute,
Si din toate am invatat,
Ca femeia nu se ocroteste, nici macar in pat!

Ce-i valoarea sentimentala am invatat,
Cand telefonul din buzunar mi-a picat,
Ce inseamna sa flirtezi,
Dar fara sa marchezi,
Cum e sa fi inselat,
Caci cu alta de mana te-ai plimbat,
Sa nu o strigi pe alt nume,
Caci face spume,
Cum uita ca ai ajutat-o,
Doar ca pentru putin timp nu ai sunat-o,
Oricat i-ai face toate poftele,
Mereu te vei uita si la altele!

Cum spunea bunicu, fie iertat,
Cu femeia, niciodata nu esti barbat!
Si acum in incheiere,
O vorba ce-mi provoaca durere:
"Femeii nu-i face placere
Sa-i satisfaci toate dorintele"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu