joi, 5 septembrie 2013

Meseria este brăţară de aur

   Ca să spargi ceva nu trebuie să ai neapărat forţă, ci trebie să ştii unde să loveşti!
   Un şofer care şi-a încuiat cheile în maşina se chinuie ore bune să îşi spargă geamul pentru a intra în maşina şi de cele mai multe ori îl sparge pe cel micuţ de la uşa din spate, nu ştie că acel geam e cel mai scump. Pe când un hoţ sau spărgător de maşini reuşeşte să pătrundă în ele în câteva secunde. Diferenţa între şofer şi hoţ este una de ştiinţă şi cunoaştere, de profesie până la urmă.
   Un economist nu poate fi prins că înseală, cel puţin nu poate fi descoperit că nu-şi aduce toate veniturile acasă.
   Un avocat îşi va împăca mereu jumătatea pentru că asta e meseria lui, să apere adevărul sau minciuna, să rezolve un caz indiderent dacă are sau nu are dreptate. Are mereu cuvintele şi legile la el şi dacă îl convinge pe judecator, de ce nu te-ar convinge pe tine?
   Un doctor o să-şi salveze mereu persoana dragă de la moarte. Şi când doreşte poate să facă oricând respiraţie gură la gură cuiva. Nu poate fi bănuit de nimic.
   Eu sunt inginer şi ştiu că orice s-ar întâmpla nu trebuie să mă opresc din construit. N-am vorbele mereu la mine şi nici nu mă consider un economist bun, dar fac curte mereu, apoi casă. Şi ştiu că voi ajunge să am unul din cele mai înalte blocuri, dacă nu cel mai înalt şi cel mai frumos!
   Poţi să reuşeşti orice dacă aplici metota potrivită, iar de cele mai multe ori această metodă este neconvenţională, e ceva ce nu a mai încercat nimeni. We got to think outside the box!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu